1646973428-Screen-Shot-2021-11-22-at-11.39.54-AM.webp__PID:dfc3ffd4-7211-4c27-b839-ca7f75fdafcb
912-R_B_2.webp__PID:149703f8-a16c-443c-8447-e6deb21ebb0a

Premium #1 Rated HearPods
Klik hier voor meer info...

Home > Trending & Huidig > Gehoorversterking (Advertorial)

Deze innovatieve en betaalbare gehoorapparaatjes vliegt de planken uit - zie waarom.

Geschreven door Anthony Lee - Mei 2024

EntendreClaireCommeL_eauDeRoche_2_7e1b3e45-15e4-43e9-82b5-0ab4d22a7013_720x (1).webp__PID:58cfd190-3b67-4ebe-b29e-04226910a614

Meer dan 5000 verkocht in Nederland - Wegens de betaalbaarheid en onzichtbaarheid is dit product viraal gegaan! 

We weten allemaal hoe duur en ingewikkeld gehoorversterkers zijn. Maatwerk en onderzoeken.. het loopt snel op in de kosten. 

En natuurlijk zijn ze groot en zichtbaar voor iederen. 

Vele gesprekken missen en het moeten doen alsof u anderen kunt verstaan en begrijpen. 

Het is dan ook geen verassing dat steeds meer mensen op zoek zijn naar eenvoudige, consistente en kosteneffectieve manieren om het gehoor te versterken. 

Gelukkis is er een gemakkelijke en eenvoudige oplossing de men precies hiermee helpt!

Een kleine Nederlandse startup heeft een nieuwe, innovatieve en goedkope technologie om het gehoor eenvoudig te versterken, genaamd HearPro Pods™. Duizenden mensen gebruiken het al.. 

912-R_B_2.webp__PID:149703f8-a16c-443c-8447-e6deb21ebb0a

Many companies spend lots of resources and effort to create a blog that supports their business, particularly the sales process. Yet many corporate bloggers complain that while blogs contain relevant information and attract visitors, they can’t track how their blog has influenced sales. Social media has raised customers’ expectations about the information they need before they purchase. If your blog content is relevant to prospects’ and customers’ needs before and after purchase and your products deliver on their promise, you can convert your blog into a sales machine.

3 cs of using your blog to sell

Content. Provide useful, educational and entertaining content. Present information based on your product offering and customers’ problems or needs.

Context. While your end goal is to sell, consider the context of your blog posts. Here, you’re a tour guide through your firm’s extended offering – not an auctioneer. Your job is to show readers how to use your firm’s products.

Commerce. Once you’ve given your readers useful information in a meaningful setting, they may be interested in actually plunking down their credit card. Unfortunately, here’s where many business blogs stop. Blog editors, familiar with their company’s e-commerce site and how to find specific products, can assume readers innately know how to find the product or have the motivation to track it down. Don’t get me wrong. Some very small percentage of prospects will to go extreme efforts to find the product. Unfortunately, the rest will just leave or worse go to your competitor.

Ways to convert your traffic to sales

To make your blog an effective sales machine, integrate your product into your content in a way that doesn’t scream BUY, BUY, BUY. Here are five steps to provide relevant information and eye-candy to lure readers in and help convert blog posts to sales receipts.

Provide useful, relevant information. Show prospects how to use your product, give them instructions or how-tos, and/or entertain them.

Showing making procedure is a good way to guarantee product quality

Include a variety of different forms of content. Photographs and videos are particularly important because readers tend to be visual and want to see your product in action.

Get customer attention by clean visual and video

Make it easy to buy by eliminating stumbling blocks to purchase. Don’t assume customers know which item you’re talking about in your post. Provide a link directly to the product page or just link the product to your blog so they can buy if they want. If it relevant give readers more than one way to get to the product.

Article credit: Heidi Cohen (https://heidicohen.com/use-blog-to-sell/)

1659655427-Alicia M-modified.webp__PID:65b6922c-6a4d-434c-835d-5ebd6ffad52a

Nancy V.

Geverifieerde koper

"Ik kocht de mijne ongeveer twee maanden geleden en draag ze sindsdien vrijwel elke dag. Op het werk, tijdens het wandelen met de hond, gewoon thuis rondhangen - Ik voel me zoals 20 jaar geleden. Ik zou het iedereen aanraden."

1659655436-Joseph L-modified.webp__PID:d288abcf-bf9e-43d8-bab4-e805f14626e9

Tom L.

Geverifieerde koper

"Ik koop nooit dingen online en aarzelde om deze te kopen, maar jongen, wat een ongelooflijk product. Werkt zeker voor in groepsgesprekken. Het duurde ongeveer 3 dagen om eraan te wennen, maar ik ben er nu dol op!!"

1659655442-Michelle D-modified.webp__PID:480078a9-5bd5-4e32-aa81-2afec7e670a2

Claire D.

Geverifieerde koper

Ik wilde je even laten weten dat deze tot nu toe wonderen doen voor mijn gehoor. Ik heb het oplaadbare doosje altijd bij me om er zeker van te zijn dat ik ze altijd kan opladen!"